27 Вересня, 2024

Підводимо підсумки Школи тьюторів (другий набір) в рамках проєкту ЕRASMUS+ КА2 PROMENT

Підводимо підсумки Школи тьюторів (другий набір) в рамках проєкту ЕRASMUS+ КА2 PROMENT

          З 24 по 26 вересня в Національному університеті «Чернігівська політехніка» відбулася друга Школа тьюторів у межах міжнародного проєкту ЕRASMUS+ КА2 PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через створення комплексної системи менторства та тьюторства у закладах вищої освіти».

          Метою Школи тьюторів було надати студентам необхідні знання та компетенції для участі в тьюторській  програмі для першокурсників, пілотування якої  розпочалося в університеті з 1 вересня. На тренінг були запрошені здобувачі вищої освіти, яких органи студентського самоврядування рекомендували в якості тьюторів (студентських кураторів) для академічних груп першого курсу набору 2024 року.

          Навчання в Школі тьюторів проходило у змішаному форматі. У перший день учасників привітала проректорка з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку Ольга Євгенівна МЕЛЬНИК, яка підкреслила важливість тьюторства в університеті та особливу роль тьюторів  в наданні допомоги першокурсникам на засадах «рівний рівному».

          Навчальні сесії в Школі тьюторів проводили: Людмила РЕМНЬОВА, завідувачка кафедри управління персоналом та економіки праці, координаторка проєкту; Алла ХОЛОДНИЦЬКА, доцентка кафедри управління персоналом та бізнес-технологій, керівниця Центру тьюторства та менторства; Алла НІТЧЕНКО, доцентка кафедри правоохоронної діяльності та загальноправових дисциплін, координаторка програми «Тьюторство для першокурсників».  а також запрошена експертка — психологиня Тетяна ДЕЦЮК.

          Учасники Школи взяли участь в офлайн тімбілдингу «Навички тьютора: комунікація, лідерство та робота в команді», метою якого було розвиток ключових навичок для успішної діяльності тьютора.

          Програма Школи тьюторів охоплювала такі питання, як організація групового та індивідуального тьюторства, вивчення основних алгоритмів роботи тьютора, розвиток комунікативних навичок, лідерських якостей, ефективної роботи в команді. Крім того, учасники ознайомилися з основами планування тьюторських сесій, моніторингу результатів роботи та визначення зон розвитку тьюті, а також зі звітуванням тьютора за результатами роботи. Всі учасники заповнили анкети зворотного зв’язку,  а також пройшли тестування для визначення свого рівня сформованості  таких навичок як лідерство, командна робота та комунікація.

         У цьому році понад 50 здобувачів вищої освіти Національного університету «Чернігівська політехніка»  отримали сертифікати про успішне проходження Школи тьюторів (17-19 червня та 24-26 вересня), що дозволить суттєво підвищити якість процесу адаптації першокурсників до студентського життя.

Усі права інтелектуальної власності належать членам консорціуму PROMENT і захищені чинним законодавством. Відтворення заборонено без попередньої письмової згоди. Усі члени консорціуму PROMENT погодилися на повну публікацію цієї інформації. Проєкт PROMENT фінансується в рамках Програми Європейського Союзу Erasmus+ згідно з грантовою угодою 101082696. Ця публікація відображає лише точку зору членів консорціуму PROMENT, і Європейська Комісія не несе відповідальності за будь-яке використання інформації, що міститься в публікації