3 Липня, 2024

Реалізовано курс підвищення кваліфікації

Реалізовано курс підвищення кваліфікації

Реалізовано курс підвищення кваліфікації «Мистецтво менторства і тьюторства: сучасні практики для викладачів» в рамках міжнародного проєкту Еразмус+ КА2 PROMENT 
          Вітаємо науково-педагогічних працівників з проходженням курсу підвищення кваліфікації «Мистецтво менторства і тьюторства: сучасні практики для викладачів» (1 кредит ЄКТС).

          Програма впроваджена в рамках міжнародного проєкту Еразмус+ КА2 PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО».

У рамках курсу 25-27 червня 2024 року викладачі опанували функціональні засади та основні схеми менторства і тьюторства у закладах вищої освіти, а також практичні аспекти розвитку менторства і тьюторства у закладах вищої освіти.

Спікери та розробники курсу:

  • РЕМНЬОВА Людмила Михайлівна, кандидат економічних наук, професор, завідувач кафедри управління персоналом та бізнес-технологій Національного університету «Чернігівська політехніка»;
  • ХОЛЯВКО Наталія Іванівна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри фінансів, банківської справи та страхування Національного університету «Чернігівська політехніка»;
  • ВЕРБИЦЬКА Анна Вікторівна, кандидат наук державного управління, доцент, завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка»;
  • ДИВНИЧ Ганна Андріївна, кандидат наук державного управління, доцент, доцент кафедри іноземної філології Національного університету «Чернігівська політехніка».

          У результаті проходження курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічні працівники набули такі компетентності:

  • розуміння теоретичних засад та практичних аспектів реалізації менторства і тьюторства в умовах закладу вищої освіти;
  • здатність впроваджувати програми менторства та тьюторства для підтримки здобувачів вищої освіти у їхньому навчанні, професійному та особистісному розвитку;
  • здатність створювати сприятливі умови для саморозвитку та самовдосконалення здобувачів вищої освіти через менторські/тьюторські програми та ін.