3 Липня, 2024
Реалізовано курс підвищення кваліфікації
Реалізовано курс підвищення кваліфікації
Реалізовано курс підвищення кваліфікації «Мистецтво менторства і тьюторства: сучасні практики для викладачів» в рамках міжнародного проєкту Еразмус+ КА2 PROMENT
Вітаємо науково-педагогічних працівників з проходженням курсу підвищення кваліфікації «Мистецтво менторства і тьюторства: сучасні практики для викладачів» (1 кредит ЄКТС).
Програма впроваджена в рамках міжнародного проєкту Еразмус+ КА2 PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО».
У рамках курсу 25-27 червня 2024 року викладачі опанували функціональні засади та основні схеми менторства і тьюторства у закладах вищої освіти, а також практичні аспекти розвитку менторства і тьюторства у закладах вищої освіти.
Спікери та розробники курсу:
- РЕМНЬОВА Людмила Михайлівна, кандидат економічних наук, професор, завідувач кафедри управління персоналом та бізнес-технологій Національного університету «Чернігівська політехніка»;
- ХОЛЯВКО Наталія Іванівна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри фінансів, банківської справи та страхування Національного університету «Чернігівська політехніка»;
- ВЕРБИЦЬКА Анна Вікторівна, кандидат наук державного управління, доцент, завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка»;
- ДИВНИЧ Ганна Андріївна, кандидат наук державного управління, доцент, доцент кафедри іноземної філології Національного університету «Чернігівська політехніка».
У результаті проходження курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічні працівники набули такі компетентності:
- розуміння теоретичних засад та практичних аспектів реалізації менторства і тьюторства в умовах закладу вищої освіти;
- здатність впроваджувати програми менторства та тьюторства для підтримки здобувачів вищої освіти у їхньому навчанні, професійному та особистісному розвитку;
- здатність створювати сприятливі умови для саморозвитку та самовдосконалення здобувачів вищої освіти через менторські/тьюторські програми та ін.